Smart Dom

Płatności Dotpay

Thursday 28th August 2014 by MobileFun in Dotpay - kanały płatnicze.

 

Podczas składania zamówienia na naszej stronie proszę wybrać płatności Dotpay. Następnie Mobile Fun przekieruje Państwa do strony operatora – DotPay, gdzie będziecie Państwo mieli możliwość dokonania płatności lub wydruku odpowiedniego formularza płatniczego.

Poniżej znajdziecie Państwo wszystkie dostępne kanały płatnicze dostępne na naszej stronie. Proszę wybrać najlepszy kanał płatniczy, który spełni Państwa potrzeby.

 

Płatność elektoniczna

Dotpay pozwoli Państwu zalogować się do elektronicznego konta bankowego, gdzie użytkownik będzie mógł dokonać płatności.

 

Płatność Przekaz/przelew bankowy

Po wybraniu kanału płatniczego  “Płatność Przekaz/przelew bankowy” otrzymacie Państwo przekaz w formacie PDF Płatność Przekaz/przelew bankowy – Draft do wydruku.  Proszę o dokończenie płatności według informacji operatora.  Należy udać się do najbliższego oddziału pocztowego lub banku. Numer rachunku może być również użyty do przelewu elektronicznego (online) z konta klienta.

 

Płatność Żabka/Freshmarket

Po wybraniu kanału płatniczego  “Płatność Żabka/Freshmarket” otrzymacie Państwo przekaz w formacie PDF –Płatność Żabka/Freshmarket -Draft PDF do wydruku. Proszę o dokończenie płatności według informacji operatora.  Należy udać się do najbliższego sklepu Żabka lub Freshmarket ipodać kasjerowi instrukcje, a kasjer dokończy transakcje dla Państwa. Według operatora Dotpay pieniążki za zamówienie będą autoryzowane w ciągu 20-30 min po zakończeniu transakcji przez kasjera w wymienionych powyżej sklepach.

 

Dotpay po otrzymaniu należności za Państwa zamówienie automatycznie wyśle naszej firmie – Mobile Fun potwierdzenie, a nasz system przekaże zamówienie do realizacji. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymacie Państwo wiadomość email z potwierdzeniem wysyłki.

Dodatkowe pytania proszę kierować pod adres emailowy: customer.services@mobilefun.pl.

 

Zapraszamy Serdecznie.

 

 

Tags: ,