Wyprzeda? !

Zasady i warunki sprzedaży

Oto Zasady i Warunki sprzedaży zamówień złożonych w Mobile Fun Limited. Podczas składania zamówienia w Mobile Fun potwierdzasz zgody na poniższe warunki.

Wszystkie zdjęcia na tej stronie są tworzone z myślą o pokazaniu naszych produktów jak najdokładniej. Należy pamiętać, że projekty – wzory prudktów mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych,  różnice spowodowane sąwahaniami podczas produkcji.

Metody płatności

Szczegółowe informacje na temat bezpieczeństwa, można znaleźć w oświadczenie o poufności.

Płatności kartą mogą być wykonane za pomocą jednej z następujących metod:

  • Visa
  • Mastercard

Uwaga – płatności kartami American Express nie będą akceptowane.

Paypal – klient nie ponosi dodatkowych opłat, jeśli płaci za pośrednictwem systemu PayPal.

Dotpay – klient  nie ponosi dodatkowych opłat, jeśli płaci za pośrednictwem systemu Dotpayl. Operator Dotpay oferuje szereg dogodnych kanałów płatniczych w tym gotówkowych. Więcej informacji na naszym blogu Dotpay – kanały płatnicze.

 

Proszę pamiętać, iż przy zamawianiu przedmiotów, które są czasowo niedostępne pełna opłata będzie pobrana w momencie składania zamówienia, dotyczy to wszystkich dostępnych metod płatniczych ( karty płatnicze, Paypal, Dotpay ).

 

Zakup produktów na naszej stronie internetowej

Koszty dostawy zostaną obliczone w trakcie procesu zamawiania, po wybraniu preferowanej metody dostawy.

Staramy się mieć dokładny cennik i informacje o dostępności dla wszystkich oferowanych przez nas produktów, mimo naszych starań, niewielka liczba produktów w naszym katalogu może być wyceniony błędnie lub informacje o dostępnym zapasie w magazynie będzie niedokładne. We do verify prices as part of our acceptance procedure, and will inform you if a product’s correct price is higher than that stated in your order, so you may ultimately decide whether or not to order the product at the correct price.

We may change the price of any product at any time before you place an order. If the goods you have ordered are not in stock, we may send an e-mail to inform you, at which time you may cancel your order. We do our best to accurately estimate when items will be despatched and/or delivered; however, these estimates are based on several factors over which we have no control and as such, time for despatch and/or delivery shall not be of the essence of the contract and should be considered as rough estimates only.


Rozwiązanie Umowy

Klient ma prawo rozwiązać umowę z firmą Mobile Fun w ciągu 7 dni roboczych od momentu dostarczenia zamówienia (Jeden dzień po otrzymaniu towaru), zgodnie z wytycznymi określonymi w przepisach dotyczących ochrony konsumentów (sprzedaż na odległość) 2000. (DSR) (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271).

Proszę poinformować Mobile Fun drogą listową lub poprzez online formularz kontaktowy o odstąpieniu od umowy.

Jeśli twoje zamówienie jest w trakcie dostawy lub oczekuje na realizacje, aby anulować zamówienie musisz poinformować Mobile Fun poprzez formularz kontaktowy.

Koszt odesłania zwracanego towaru wskutek odstąpienia od umowy  ponosi Klient i nie podlega zwrotowi. Mobile Fun zwraca koszt za odesłanie towaru, gdy:

  1. Otrzymany produkt jest niesprawny
  2. Klient otrzymał niewłaściwy produkt.

 

The goods must not have been used, must be complete with all components and the packaging must be not be damaged. Note that if these conditions are not met we may not accept returned goods; You will be credited with a full refund  within 30 days of notifying Mobile Fun of the cancellation.

We recommend using a posting method that provides proof of delivery and can compensate for lost or damaged goods for higher value items.

Please ensure that all returns are securely wrapped and packaged. We cannot be held responsible for any units that have been damaged in transit.

All items returned must be clearly labeled as ‘Returned Item’

Top of Page

Opóźnienia/Zgubiona Przesyłka

  1. If you have not received your order within 15 working days of despatch (not including Sundays), you must immediately advise Mobile Fun Customer Services of the delay/loss.
  2. In the event of a replacement order being sent to you, all replacement item/s will be sent to you followed by a non-delivery declaration from which you will need to complete and return.
  3. Where a refund is requested, the non-delivery declaration from must be returned complete before a refund can be authorised.
  4. The declaration form will be sent to the email address supplied with the initial order, and on receipt; requires completion in full and returned to the freepost address supplied with the form.
  5. Should the completed non-delivery declaration form not be received within 10 working days of receipt, then you will become liable for the cost of the initial goods and postage.
    • Where a replacement has been requested and dispatched, this will be charged to the method of payment for your order if a replacement has already been dispatched.
    • Where a refund has been requested and the form has not been received in the given time, then the refund will not be processed.
  6. This charge will be refunded upon receipt of the completed non-delivery declaration form if received within 20 working days from the date of receipt for the non-delivery declaration from. Forms received between the 11th and 20th working day will incur a 20% administration fee of the value of the lost parcel and will be charged to the method of payment for your order. Any form returned after this period will be deemed void.
  7. Duplicate forms can be requested from Mobile Fun Customer Services.

Top of Page

Jak zwrócić produkt

Aby zwrócić towar należy postępować w następujący sposób:

  1. Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego , aby powiedzieć nam na temat produktu, który chcesz wrócić.
  2. Zwróć swoją przesyłkę na poniższy adres naszego magazynu.(Zalecamy wysłać produkt jako przesyłkę pocztową poleconą z numerem przewozowym lub za potwierdzeniem odbioru).
Returns Department,
MF Unit 16,
Network Park,
Duddeston Mill Road,
Birmingham,
B8 1AU
United Kingdom

Proszę przeczytać  Zasady zwrotu towaru , aby dowiedzieć się więcej.

Top of Page

Zasady zwrotu towaru

Mobile Fun jest przekonany, że będą Państwo zadowoleni z zakupu. Jednakże, w przypadku, gdy Klient chciałby zwrócić zakupiony towar proszę zapoznać się z naszymi zasadami poniżej.

Uszkodzone/wadliwe produkty – podlegają zwrotowi w ciągu 30 dni 

Jeśli towar jest wadliwy w dniu przyjazdu, Klient ma 30 dni kalendarzowych, aby poinformować nas o uszkodzeniu, w celu ubiegania się o pełny zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy produkt, w przeciwnym razie zwroty będą potraktowany zgodnie z warunkami gwarancji producenta (patrz poniżej).
Zalecamy korzystanie z usług pocztowych, które dostarczają dowód wysyłki/dostawy i posiada dodatkowe ubezpieczenie, które zrekompensuje zagubiony lub uszkodzony towarów, ponieważ Mobile Fun nie ponosi odpowiedzialność, aż dotrą do nas z powrotem.
Przesyłka powinny być do 50 x 30 x 30cm i nie cięższa niż 10 kg.
Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Po zweryfikowaniu usterki przez nasz magazyn, produkt zostanie wymieniony lub nastąpi pełny zwrot kosztów do Ciebie za pośrednictwem oryginalnej formy płatności wybranej podczas składania zamówienia. Wszystkie zwrócone przedmioty są testowane przez pracowników działu jakościowego, jeśli nasi technicy ocenią, iż zwrócony produkt nie jest uszkodzony lub został uszkodzony specjalnie, Mobile Fun zwróci zakupiony towar Klientowi (W pewnych okolicznościach, usterki będą musiały być zdiagnozowane przez producentów w pierwszej kolejności zanim proces wymiany zostanie rozpoczęty – między innymi  błędy odczytu kart pamięci itp). W tych przypadku klient będzie obarczony kosztami za przesyłkę powrotną.
Zakupione produkty zwrócony po 30 dniach kalendarzowych podlegają wyłącznie wymianie.

 

Niechciane produkty – podlegają zwrotowi w ciągu 30 dni 

Klient ma prawo zwrócić niechciane produkty w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dostawy. Mobile Fun zwróci koszt zakupionego towaru plus oryginalny koszt dostawy jaki klient poniósł w czasie składania zamówienia. Klient jest zobowiązany pokryć koszty przesyłki powrotnej.

Zalecamy korzystanie z usług pocztowych, które dostarczają dowód wysyłki/dostawy i posiada dodatkowe ubezpieczenie, które zrekompensuje zagubiony lub uszkodzony towarów, ponieważ Mobile Fun nie ponosi odpowiedzialność, aż dotrą do nas z powrotem.

Przesyłka powinny być do 50 x 30 x 30cm i nie cięższa niż 10 kg.

Jeśli zwrócony produkt nie będzie zwrócony w właściwy sposób, będzie uszkodzony sam lub jego opakowanie, Mobile Fun zastrzega sobie prawo do zwrotu produktu do Klienta lub naliczyć opłaty – produkt taki nie może być ponownie sprzedany jako Nowy *.

Niestety, nie możemy refundować, wymienić na nowy lub alternatywny niektóre produkty jeśli nie posiadają oryginalnej naklejki producenta/ opakowanie zostało uszkodzone lub otwarte. Ma to zastosowanie do płyt z oprogramowaniami, wszystkich rodzajów baterii zamiennych, kart pamięci.  Bezprzewodowe + Wireless lub przewodowe słuchawki także nie podlegają zwrotowi z przyczyn higienicznych.  Folie ochronne/ochraniacze ekranu nie mogą zostać zwrócone, gdy warstwa ochronna na klejącej stronie został usunięty.

Replacements & Refunds

Where applicable, replacement or alternative items will be processed as promptly as possible, but please be aware that it may take up to 10 working days to issue the item. If an item is out of stock, it will then become a priority back order to be shipped once stock is available.

If you are eligible for a refund, we will refund you back to the payment method you used when you originally paid for your order. Please note: It is your responsibility to notify us of any changes to your card details i.e. you no longer have that account. Refunds can take up to 30 days to process. Refunds by credit card are made to the same credit card that was used for the original purchase*.

Any return that is not accompanied with the returns form or returns reference number will be held by Mobile Fun for 30 days, awaiting the return of the completed form. Items that have not been reclaimed by you within this period will be disposed of after this time and will result in the return being completed without action.

*These terms do not affect your statutory rights.

Top of Page

Manufacturers Warranty

After 30 days, returned faulty items will be processed according to the manufacturer’s warranty and we will send those items to the manufacturer for repair or replacement.

For repairs/replacements under manufacturers warranty for any item except SIM-Free or pay-as-you-go mobile phones please complete  0ur contact form and return the faulty product to Mobile Fun. Please include the reference number provided to ensure your return is processed without delay.

Top of Page

Failed Delivery Policy

On occasions parcels identified as ‘Failed Delivery’ are returned to Mobile Fun within 5-10 days of dispatch from our warehouse.

Reasons given are the following:

  1. Addressee has gone away
  2. No Answer
  3. Address Incomplete
  4. Address Inaccessible
  5. Addressee unknown
  6. Refused
  7. Not called for

Where any of the above reasons is applicable to your order then you will be informed of the failed delivery attempt by email and if required, a request for delivery address or confirmation of delivery details that you originally provided when first placing your order.

Reasons 1 & 2

Cost of the re-delivery will be charged to you and your order will be dispatched within 48 – 72 hours from notification, unless Mobile Fun receives alternative instructions.

Reason 3-5

Cost of the re-delivery will be charged to you and your order will be dispatched following confirmation of the delivery address details.

Reason 6 & 7

No action will be taken by Mobile Fun until new instructions are received from you.  If after 30 days from the original dispatch date you have not contacted Mobile Fun then your order will be disposed of and a recycling charge made to your account.

Note:

  • In the event the delivery address needs to be amended, please contact our Customer Relations Team within 48 hours either by Email or 0ur contact form.
  • Re-delivery will be charged at the appropriate rate for the original delivery service chosen when the order was placed.
  • Recycling charges will be applicable to the product/s requiring recycling.

Top of Page

Promotional/Rebate Codes

  • Promotional/Rebate codes are only valid online and need to be entered in the shopping basket to obtain discount.
  • Promotional Codes cannot be used in conjunction with any other promotional codes.
  • Any certificate or voucher has a cash redemption value of 0.001c and is not transferable or assignable.

Top of Page

Information You Provide To Us

The following applies to any information you provide to us, for example during any registration or ordering process.

  • You authorise us to use, store or otherwise process any personal information which relates to and identifies you, including but not limited to your name, email address, telephone number and address, to the extent reasonably necessary to fulfill your order, market/communicate products and services and deal with any enquiries relating to the same whether by us, our partners, successors (including the purchaser of the whole or part of our business), associates or sub-contractors (together our ‘Partner Companies’).
  • If you obtain or choose to buy products through our website or give us personal information then we may collect information about your buying behaviour and if you send us personal correspondance such as emails or letters then we may collect this information into a file specific to you. All such information collected by us shall be referred to in these terms and conditions as ‘Personal Information’
  • By clicking on the ‘Place My Order’ button you are agreeing to joining our email newsletter list.

Top of Page

Online Contract Formation

By completing and submitting the electronic order form you are agreeing to these Terms and Conditions and are making an offer to purchase goods from Mobile Fun Limited. Our acceptance to your offer will only be considered complete at the time we send the despatch confirmation e-mail, or when the goods you ordered are effectively dispatched, whichever happens first. If for any reason your order is rejected before we accept your offer and payment has been taken, a full refund will be made immediately. Any goods on the same order which we have not confirmed in the despatch confirmation e-mail or SMS and that have not been dispatched to you do not form part of the binding contract between you and Mobile Fun Limited.

Top of Page

Fraud

Mobile Fun Limited will not tolerate any attempts to obtain goods by fraudulent means. Any fraudulent action will be reported to the relevant authorities. Please note that Internet host IP addresses are recorded when placing an order online.

Top of Page

Wiek

Wszelkie zamówienia złożone przez osoby w wieku poniżej 18 lat, a także informacje podane przez dziecko muszą być za zgodą rodzica lub opiekuna. Posiadacz karty musi być dostępny do udzielenia wszelkich informacji w przypadku, w kiedy osobą jest niepełnoletnia.

Top of Page

Informacja odnośnie podatku VAT

Proszę pamiętać, iż “Mobile Fun Polska” to B2C strona internetowa, opierająca się na współpracy między firmą, a klientem indywidualnym. Nie przeprowadzamy bezpośrednio zamówień biznesowych B2B i nie podlegamy warunkom korzystania z działalności biznesowej,dlatego nie możemy refundować zwrotu podatku VAT naszym klientom.

Top of Page

Post to Twitter Post to Stumble Upon Post to Delicious