Smart Dom

Pomoc

 

Pytania ogólne
W sprawie ogólnych pytań na temat naszych produktów, prosimy o wypełnienie naszego formularza kontaktowego.

Pytania dotyczące zamówień
Chcesz uzyskać informację o zamówieniu, proszę wysłać e-mail na adres z numerem swojego zamówienia zapoznaj się z informacją tutaj.

Pytania dotyczące płatności
Jeśli masz pytania dotyczące realizacji zamówienia lub jego płatności sprawdź naszą stronę internetową – Płatność

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Jeśli zamówione produkty są dostępne w magazynie, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia lub następnego dnia, po zatwierdzeniu zamówienia przez nasze Biuro Obsługi Klienta.

Moja przesyłka został wysłana, ale nie otrzymałem jej:
Sprawdź status swojej przesyłki na stronie przewoźnika. Jeśli jest to wskazane podczas dostawy, należy poczekać do zaplanowanej daty dostawy. Prosimy również sprawdzić, czy podany adres w zamówieniu jest prawidłowe.